امیرمسعود دواچی
اکسترابین و امیرمسعود دواچی

اولین تجربه اینفلوئنسری من در اکسترابین !

ازونجایی که چندسالی هست توی شبکه های اجتماعی فعال هستم و تونستم توی موضوعاتی که فعالیت کردم مخاطب جذب کنم ( البته تولید محتوایی که داشتم خودم توش نبودم و یجورایی فقط گردآوری محتوا بود ) تصمیم گرفتم خودم هم بیام جلو دوربین و ویدیوهای آموزشی تو زمینه آی تی بسازم و روی شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب و اینستاگرام منتشر کنم.

برای اینکار اول یه دوربین Canon M50 با یه لنز Canon EF-S 24MM F/2.8 STM همراه تبدیل Viltrox Canon EF-EOS M Adapter Mount خریدم و برای دکور پشت سرم هم یه ال ای دی لایت ColoLight تهیه کردم

برای صدا هم از میکروفون Boya MM1 استفاده میکنم و نور هم دو تا شاخه نور ثابت گرفتم. مجموع این وسایل برای من حدود ۲۴ میلیون تومن تموم شد !!!! واقعا رقم سنگینی بود…

البته برای شروع اولیه چند ویدیو تو خونه دوستم احسان گرفتیم که با اشتراک گذاریشون توی پیج هایی که داشتیم حدود ۲۰ هزار نفر فالور جذب کردیم و الان هم که ۱۸ آبان ۹۹ هستش با ۳۶ ویدیو منتشر شده ۲۴ هزار نفر فالور داریم.

بیشتر موضوعاتی که من میذاریم همون سوالاتی هستش که دوستان و فامیلامون از من میپرسیدن چون انقدر همیشه سرم تو کامپیوتر و گوشی بود بیشتر کسایی که من رو میشناختن اینجور سوالاشون رو از من میپرسیدن و منم چون علاقه داشتم با حوصله و کامل بهشون توضیح میدادم و الان هم که ویدیو ضبط میکنم همون حالت رو برای من داره و با علاقه انجامش میدم.

اولین ویدیویی که منتشر کردم رو میتونید از این لینک توی یوتیوب یا از این لینک توی اینستاگرام بییند 🙂

 

و توی ویدیو پایین هم میتونید آخرین ویدیویی که تا زمان نوشتن این نوشته منتشر کردم رو توی یوتیوب ببینید ( با وی پی ان روشن البته ) :

 

دیدگاه خود را بنویسید