امیرمسعود دواچی
آموزش افزایش لایک و فالور اینستاگرام

آموزش افزایش لایک و فالور اینستاگرام

خب خیلی ها دنبال آموزش افزایش لایک و فالور اینستاگرام توی اینترنت می گردن و معمولا هم با بسته های آموزشی پولی مواجه میشن ولی من توی این مطلب میخوام تمام تجربه ای که توی ساخت یه پیج اینستاگرامی با فالوور خیلی بالا و لایک و ویو گرفتن خیلی زیاد آموزش بدم اونم با پیشنهاد ریزه کاری هایی که باید حتما باید رعایت کنید تا یک پیج با قابلیت درآمد داشته باشید !

برای شروع چیکار کنم ؟

خب همیشه برای شروع نیاز به یک ایده دارید که تا حالا کسی اونو انجام نداده باشه یا اگر هم انجام دادن به نحو درست و کامل انجام نداده باشن و شما مطمئن باشید که اگر شما پیاده سازیش کنید می تونید مخاطب بیشتری داشته باشید و رقیبتون رو زمین بزنید !

اصلا و ابدا دنبال کپی کردن نباشید ! چون مطمئن باشید روند پایداری رو دنبال نکردید و بعد از مدتی شکست می خورید و من مطمئن هستم شمایی که الان این مطلب رو میخونید حتما یکبار تجربه کپی کاری رو داشتید و نتیجشم میدونید … اصلا کار خوبی نیست چون حس خوبی هم توی آدم بوجود نمیاره و فقط هدر دادن وقت و ترافیکه مصرفی اینترنتتون حساب میشه !

سعی کنید محتوا رو خودتون از اول تولید کنید یا نه برید مطالب خارجی رو پردازش و ترجمه و تغییرش بدید و ارائه کنید ! حتما تمام کار رو خودتون انجام ندید و از دوستانتون بخواید شما رو توی این کار همراهی کنن و یه تیم تشکیل بدید و با گذاشتن کمترین زمان بهترین مطالب رو ارائه بدید.

یک اسم خوب پیدا کنید و برای اون اسم یک لوگو یا نشان قشنگ بسازید که بعدا شما رو با اون بشناسند.اسمی که انتخاب میکنید نباید طولانی باشه و هرچی بهتر تو دهن بچرخه همونطور هم توی شبکه های اجتماعی میچرخه.

یک قالب منظم برای پست های خودتون طراحی کنید که از این به بعد با اون استایل و تم پست هاتون منتشر بشه و زمان بندی ارسال پست هاتون رو مشخص کنید برای خودتون تا بی نظم نباشید و اینجوری نباشه یک روز ۵ تا پست و یک روز هیچی پست ارسال نکنید !

از #هشتگ های معروف و مرتبط با مطالبتون حتما استفاده کنید !

 

قدم اول !

پیجتون رو ایجاد کنید و ۹ پست با استاندارد هایی که یاد گرفتید ارسال کنید و بعدش شما نیاز به فالور دارید ! ولی بخاطر اینکه دیگه تمام پیج های بدردنخور و بدردبخور اینستاگرام حداقل ۱۰کا فالوور غیر واقعی ( فیک ) رو دارند تبدیل شده به یک استاندارد پس شما هم باید حداقل ها رو رعایت کنید برای شروع و به پیجتون یه رخ بدید…

خب اول باید توی یکی از این سایت ها ثبت نام کنید ( Gramlly – Cheappanel – Socialpanel24 ) این سایت ها برای فروش لایک و فالور هستن که خیلی ارزونتر از قیمت های وب سایت های ایرانی برای شما در میاد. حالا می خواید بدونید چجوری باید دلار رو پرداخت کنم ؟ خب شما نیاز دارید توی این سایت ثبت نام کنید ( عضویت در سایت پیمنت بیست و چهار ) برای تبدیل تومن به دلار و پرداختش به این وب سایت ها به صورت خیلی آسون ! که من آموزشش رو به صورت ویدئویی در پایین برای شما قرار میدم :

حالا که حساب شما شارژ شد شما باید یکی از پلن های موجود رو انتخاب کنید و برای پیجتون سفارش بدید که میتونید مثل عکس  زیر عمل کنید :

افزایش لایک

۱ – حتما آدرس پیجتون رو مثل عکس وارد کنید و بجای kangorow آیدی پیجتون رو بزنید.

۲ – از اعداد رند مضرب ۱۰۰۰ استفاده کنید مثلا ۱۰۰۰ – ۲۰۰۰ و …

 

تبادل لایک و کامنت فراموش نشه !

یکی از کار هایی که میتونه لایک و ویو پست های شما رو افزایش بده تبادل لایک و کامنت هست که به این صورته شما باید به پیج های هم رده خودتون پیام بدید که مایل به تبادل هستید به این صورت که شما هر پستی میزارید پیج مقابل براتون لایک و کامنت بزاره و شما هم برای اون همین کار رو انجام بدید. فراموش نکنید که همدیگه رو فالو کنید و این کار رو با پیج های خیلی زیادی انجام بدید به صورت مداوم تا به نتیجه برسید.

 

جلوگیری از فیلترینگ پیج اینستاگرام

سعی کنید برای شروع اگه میخواید کلیپ هایی بزارید که میدونید اگه کسی ( غیر از ربات ) بیاد چک بکنه اون هارو از لحاظ محتوایی شما رو فیلتر میکنن سعی کنید کاور رو قسمتی بزارید که وقتی صورت شخص توی کاور معلومه نسبت رنگ پوست توی عکس خیلی کم باشه چون اینطور به نظر میاد که ربات هایی که خودکار به صورت تکی کاور فیلم ها و عکس هارو فیلتر میکنن وقتی تشخیص بدن پوست انسان رنگش توی عکس از یه مقداری بیشتر شده فیلترش میکنن.

وقتی هم که تعداد فیلتر شدن پست های تکی از یه مقداری بیشتر بشه یکی که ربات نیست میاد کل پیجتون رو بررسی میکنه و باعث فیلتر شدن کامل پیجتون میشه.

از هشتگ های خارجی که ممکنه مشکل دار باشه حتی مثل اسم خواننده ها و … استفاده نکنید از هشتگ های ایرانی هم همینطور چون اگه هشتگ نامناسب استفاده کنید خیلی زود و ذاحت توسط خود ربات کامل فیلتر میشید.

اگه فیلتر بشید دیگه هیچ راهی نیست و عکس هاتون به شدت کم لایک میخورن و ویو یک دهم میشه !

تنها راه حل موقتی اینه که دی اکتیو کنید پیج رو دوباره اکتیو کنید که باعث میشه نهایت فقط یک روز از فیلترینگ خارج بشید.

 

آموزش دریافت لایک و فالور ایرانی رایگان !

 

برای مشاهده آموزش کلیک کنید !

1 دیدگاه

  1. سلام
    ممنون از مطالبتون👋
    میخواستم بدونم نظرتون درباره تبلیغات توی پیج های دیگه چیه؟ حداقل سرمایه برای شروع کار چقدر باشه؟؟؟؟

    1. تبلیغات همیشه لازمه اما برای ابتدا باید یه سرمایه ۵ میلیونی داشته باشید تا بتونید هم مخاطب واقعی کسب کنید هم با ادمین های مختلف آشنا بشید و وارد این بازار بشید.برگشت سرمایه هم کوتاه مدته البته اگه تبلیغاتتون هدفمند و برای محتوای جذاب باشه.
      بعد از این پروسه دیگه نیازی به تبلیغ نیست و چون شما مخاطب های زیادی کسب کردید بجای تبلیغ با پیج های دیگه تبادل میکنید.

    1. دوست عزیز این قسمت برای قدیم بود که اینستاگرام توی حالت پابلیک از https استفاده نمیکرد و میتونستن صفحات رو به صورت مجزا فیلتر کنن الان کل اینستگرام https هست و باید کلش رو فیلتر کنن

  2. سلام سایت پیمنت ۲۴غیر فعال شده بغیر این سایت سایت دیگه ای برای شارژ حساب کاربری وجود نداره

دیدگاه خود را بنویسید